środa, 11 lutego 2015

MAKEUP REVOLUTION AWESOME METALS EYE FOILS - foliowe cienie do powiek.

Firma Makeup Revolution szturmem podbiła zarówno polski jak i zagraniczny rynek Wprowadziła kosmetyki dobrej jakości za niewielką cenę. Na początku, zanim jeszcze ich produkty nie były dostępny w Polsce, przeglądałam je wiele razy na angielskich stronach nie będąc do końca przekonana czy faktycznie za tak niską cenę możemy mieć dobre jakościowo kosmetyki. Postanowiłam jednak zaryzykować i złożyłam zamówienie. Jeżeli jesteście ciekawe co jako pierwsze umieściłam w swoim koszyku to zapraszam do czytania dalej. 



Jak przystało na srokę wszystko co się świeci niesamowicie przykuwa moją uwagę. Nikogo nie zdziwi więc fakt, że serce szybciej zabiło mi kiedy ujrzałam te cudeńka. Metals eye foils to oszołamiający cień do powiek, dający na oku efekt przepięknej tafli.Uwielbiam takie błyskotki ale nie spodziewałam się aż tak wielkiego połysku. Takiego produktu zdecydowania brakowało w mojej kosmetyczce. Świetnie nadaje się zarówno do makijaży wieczorowych, urozmaicenia zwykłego smoky eye czy rozświetlenia wewnętrznego kącika. Nałożony solo na ruchomą powiekę z dodatkiem czarnej kredki wzdłuż linii rzęs wygląda niezwykle pięknie i elegancko. W zestawie dostajemy płynna bazę, błyszczący pigment oraz tackę do mieszania obu produktów. Cień jest w formie kremowej dlatego najlepiej nakładać go za pomocą palce dzięki czemu uzyskujemy jeszcze większy błysk i mamy pewność, że cień jest pięknie roztarty. Nałożony na powiekę trzyma się przez cały dzień a nawet i noc! Dlatego świetnie nadaję się na wszystkiego rodzaju większe wyjścia. Osobiście zawsze używam samego cienia, nie widzę potrzeby łączenia go z płynna bazą, dzięki czemu jest jeszcze bardziej migotliwy i niepowtarzalny. Połączony z bazą daje po prostu metaliczne wykończenie, które nie jest już tak niepowtarzalne. Uważam, że Awesome Metals to zdecydowany hit, który podbije serca niejednej z nas. 
 


W ofercie firmy znajdziemy pięć przepięknych i intensywnych kolorów. Jestem totalnie zauroczona we wszystkich dostępnych kolorach, choć nie ukrywam, że najbliżej mojemu sercu jest odcień Magnificent Cooper - piękny, rudawy odcień złota oraz Rose Gold - czyste złoto, które widzicie jako pierwsze na zdjęciach. Odcienie te pięknie podkreślają moją karnacje. Jedyną ich wadą jest bardzo krótka data przydatności, a mianowicie tylko 6 miesięcy od pierwszego otwarcia. Biorąc pod uwagę niemałą pojemność bo aż 1,5 g. może stanowić to problem, ponieważ są to cienie, które nie są używane codziennie. Jednakże ja bardzo lubię wykorzystywać je w dziennym makijażu kiedy wychodzę na zakupy albo spotkanie ze znajomymi.





Z pewnością nie jest to ostatni post, w którym króluje marka Makeup Revolution. Odkąd weszłam w posiadanie ich kosmetyków cały czas poszerzam swoje zbiory i dotychczas jeszcze żaden z kosmetyków mnie nie rozczarował. A więc wypatrujcie kolejnych nowinek ;)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...