sobota, 16 maja 2015

SREBRNE OLŚNIENIE

Powoli rozpoczyna się sezon ślubny. Przedstawiam moją pierwszą propozycje makijażu, który może być świetną propozycją dla odważnej Panny Młodej :) Jest to pierwszy makijaż prezentowany przeze mnie na blogu więc mam ogromną nadzieję, że przypadnie Wam do gustu :)


Oto lista kosmetyków, których użyłam do wykonania tego makijażu oraz więcej zdjęć:
Twarz:
Podkład Dior Nude
Puder Senna Mineral Mix Finishing Powder Secret Set
Korektor Mac Prep + Prime
MaqPro by KatOsu - paleta kremowych podkładów
Bronzer Kobo Professional Matt Bronzing&Contouring Powder 308 Sahara Sand
Rozświetlacz Makeup Revolution Goddess of Love
Brwi:
Anastasia Beverly Hills Brow Wiz Dark Brown
Anastasia Beverly Hills Clear Brow Gel
Oczy:
Makeup Revolution Awesome Metals Eyeshadow Pure Platinum
Inglot Eyeshadow 151 + ozdoba do ciała numer 66
Cień Kobo 117 Caffe Latte
Pigment Kobo 502 Misty Rose
Żelowy Eyeliner Lasting Drama 01 Black + Inglot Duraline
Beżowa kredka na linię wodną Inglot Kohl Pencil 05
Usta:
Pomadka Mac Matte Candy Yum-Yum
Rzęsy
Tusz L'oreal  Volume Million Lashes So Couture
Ardell Połówki rzęs 318 




Mam nadzieję, że taki post przypadł Wam do gustu, ponieważ kolejne makijaże czekają na publikację :)

Zdjęcia zostały wykonane przez T - Shot. Bardzo serdecznie zapraszam do odwiedzenie strony na facebook'u gdzie znajdziecie więcej świetnych zdjęć :) tutaj klikk 

Do następnego! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...